2015年1月7日 星期三

我的良師們

系財務或夢想路上,一定會有好多無助同吾明白嘅地方,更有好多膽怯嘅時候。

有系知識上吾明白嘅地方當然可以上網搵資料,又可以去睇啲blog 友分享,  又可以whats app 俾朋友或搵前輩求助。

另外,可以睇書,睇啲成功人士嘅例子,可以從中系前人經歷過嘅事情中學習,自己跌嘅時候好比無學習嘅無跌得甘傷,因為我相信,歷史系不斷地重演。只系有時佢會換一換左件三,化左個吾同妝出場:)
就我而言,我用呢個方法相對較多,  因為事實上,自己獨處時間最多,本身又極愛睇書。

但齋睇真系無用,就系好似上一篇所講,真系要肯做,

之前睇過一本書,忘記了作者同本書系邊本了,但方法我還記得,都幾好用。

會經常遇到一個情況,就系要選擇嘅時候,當我迷失或無助時,我會用寫嘅方法搵出答案,有趣系,你吾經過篩選時,寫下寫下,好似同最深處嘅自己傾訴緊甘,自己找到答案。

其二,我會搵個地方系最靜嘅,然後合上眼,幻想一間房間,中間有張圓枱,上面有數個你不嬲超級崇拜嘅前輩,
如果系我,房間裏一定有幾個一定係到:
Benjamin Franklin
Jim collins
Stephen r covey
Kim kiyosaki
Robert t kiyodaki
Jim Rogers

然後你不斷問問題,佢地各人會經過咩思維或方向回答你。

每人支持嘅前輩都會吾同,不過不緊要,只要系向善,同你有共同思維,自己感到舒服就得:)

4 則留言:

  1. 很有宗教氣息的Blog文:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,系咪因為不斷講“向善“?

      我還是一個囉嗦的女仔:)

      刪除
  2. 快速睇左你幾篇BLOG! 我估我知你做乜, 你呢一行, 呢幾年食正個水食到應一應!!

    如有少量資本, 係私人屋村開一間, 點差都唔會蝕....
    千里之行, 始於足下. 只要諗好一年大約300 堂每堂0既活動就可以了.

    回覆刪除