2015年1月5日 星期一

2015年新開始,

近排重溫了rich woman ge 書,
夢想由三部分組成:肯想、肯學、肯做, 然後不斷重覆這鐵三角。

宜家回望反之前嘅我,雖然不是什麼,但對我黎講,可能系一個好開始,

我用了2013的後半年和2014年上半年~~肯想
整整2014年 ~~肯學
2015年~~要做了。

想要自由真系不易,但自由建基於自律上

4 則留言:

  1. 請問肯做既意思係做D咩野呢?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果簡單而言,就系為未來實行一啲野拉,
      因為我第一步系自己生意上,所以我會學習營運一間公司,我會系實習途中繼續向前人學習,去吸收相關經驗,而再選擇適合嘅,運用反系自己生活上,
      過去上半年都做實習於生活中,但仍然要保持呢個態度同要加快點點步伐比較好,因為藍圖同目標都明確了,自己需要啲咩先能成為好的領導者,就要真系系我各方技能上加加油:)

      刪除
  2. 正面既人應該有正面既回報, 加油! 新一年新開始

    回覆刪除
    回覆
    1. 系咪因正面思維,正面態度,正面行動,正面習慣,才得到正面回報:)哈哈

      刪除