2015年1月31日 星期六

值得慶祝的一天

今天有一點點突破。我幫了一個很親很親嘅人。  用我暫有的財務觀念。

她有點點購物狂,系幾年前,先把樓按了,還了他三十萬的卡數,當時他答應了我,不會再次借卡數,我信他,單純個信字,

到了這幾個星期,聽到周邊人講述後,猜測他又借了幾十萬,

哎呀,人嘅信用多麽重要,真系傷透我嘅心,由其系你這親的人。
這幾星期,我個心又嬲,又擔心又絕望,有點不能平伏,心有掙扎,一來,如果同佢講左,又怕佢會重复今次事件,但如果吾理佢,我覺得佢會搞吾掂,因為佢系零財務iq ge 人,甚至系更糟糕。

掙扎了好幾天,我決定選擇了主動和可控制範圍內做嘅事,我鼓起勇氣跟他當面對待,(雖然吾知結果會點,加上佢個人不嬲對我系吾坦白)

竟然,系我又喊,又激動表示我感受之後,佢好快跟我坦白,佢嘅糟糕財務情況。

唉,如我之前聽到嘅價錢,不過仍要面對,
因為事情竟然發生,都追究不了,只可向前看,想最有效辦法。

雖然我仍在財務上學習,但我仍推介佢用財務報表紀錄自己嘅財務狀況,加上最重要,系剪哂啲卡,我明白到,佢吾識控制購物意慾嘅人,呢個可能系個好方法,

希望我學得愈多,再幫助他吧,

為著自己嘅勇氣,乾杯!!!!

3 則留言:

  1. 當一個人在某行為上得到快感後, 經過反覆幾次後就會變成慣例
    假如沒有另外一個會同樣使他愉快的行為去取替原先行為的話, 惡慣點都會返來的
    等同要一個食煙的話唔食唔可以用口勸, 只可以讓他食電子煙或者是香口膠既道理一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 系阿,系一個非常吾健康嘅循環阿,
      其實,可能我都明白,有啲人,未同一啲最壞結果,都吾會點醒佢,例如,長期食煙,引致癌症嘅個一刻,

      不過我同佢嘅關係,呢世都不能分離,或逃避:(又會感到很錯敗,

      如果系你,會用什麼方法?給我多個參考:)

      刪除
    2. 睇呢本書吧, 雖然深左D不過有可能幫到你搵到解答
      http://www.books.com.tw/products/0010551088

      刪除