2015年1月28日 星期三

讀後感,點解想買樓

因見到止凡兄的blog 推介睇財叔blog, 這幾天都不停地煲,從而慢慢細味。

他有一篇點解要買樓?

我跟他都很有同感,個種系強烈的。
我和他差別沒兩樣,雖然我住的是居屋,
因家庭背景原故,我由細個同妹一間房,到自身享有一間房,再演變到同反阿妹一間房,到宜家得反一個床位同一個櫃。

由其系我宜家呢段時間真系好需要一個空間,我每次反到屋企個人都感到好燥,又糟,沒有空間,很亂,我由細到大父母都吾會幫,任何方面,不論生活,經濟上,都幫不到,可能佢地自己都未搞掂,所以我必須學獨立,

前幾年我話俾自己聽,樓幾難買,人地口中幾無可能都好,我都一定一定要買到樓,系有自己空間,不依賴人,

雖然宜家咩都無,都系有半個床位,但我相信堅持住,繼續呢個方向,目的地離我不遠吧!

2 則留言:

  1. 每當我同班鬼講香港人要同幾個屋企人一齊Share幾百呎既空間時, 佢地都會哇住咁話"This is Impossible"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,系阿,真系不能想像,但就系因為甘,有時香港人會變得更勤奮

      刪除