2015年1月17日 星期六

愛是種感覺?

琴晚同阿妹暢談至通宵。
嘻,我們這年幾嘅話題除左吃喝玩樂,學校,和家人就是男男女女。

講起愛情,好多女性朋友都有同我傾訴過,
我發現到她們都有個共通點,
她們所有嘅意思大約系話:“無感覺了,準備分開。“

我開頭一聽時,感覺不太舒服,只知自己心個句系吾同意她們講法,但實際自己系想點,個下都未搞清楚。

到前幾個月,睇到書一part, 甘岩講起呢個話題,佢嘅答案正正解答到我疑問,同心個句。
佢話:愛情系行動,才有愛。
好多人誤會了有感覺才有愛,所謂感覺,系一時嘅感受,當你相處下,每人都會有吾好嘅地方,而慢慢就會現出黎,而長久嘅關係系老土甘講,靠兩人嘅配合,包容。睇下你會吾會接受。

而佢地所想嘅“感覺,才有愛。“   作者認為系環境所導致,你會否發現,電視所講的羅曼蒂克的愛情,就是一個男或女有感覺,之後就一齊,跟住就有愛“ 令到我地有個錯覺,不斷追求童話式嘅愛情。 但查實,現實吾系無,只系愛情真系先付出,才有愛嘅感覺。

眼見身邊嘅朋友,話對對方無感覺,從而又再追求下一個有感覺。感覺呢啲野,真系呢一秒有,下一秒無,如果耐左就見到對方啲吾好,就
嫌呢樣個樣,下一個都會系甘。因為人就有好同吾好一面,只系睇你包吾包容。
加上,其實自己都幾難頂,吾好太自我中心,反而諗下對方有時系點包容自己,可能段關係會幾好呢!

“愛情系行動才有感覺“
可能呢句說話有啲怪怪的,但我都有嘗試實證過,系吾錯,當對耐左一個人,真系無咩感覺,個排我就嘗試花啲心思,整下小驚喜,好得意嘅系之後,我真系對他又有了感覺。
感覺系咪就系甘呢?

熱情有時系間吾中要做啲野,如果吾系一個熊熊烈火就會有熄滅嘅一日。

題外話:
姨姨話我,欣賞我有對工作嘅 熱情,但佢又話,其實我呢個年齡,有系好正常。佢地系工作上打滾左甘多年,有啲人變得麻木了,

我開頭會諗:死拉,甘我會吾會再大啲,變了生活奴隸。 
但我之後又諗:其實,呢啲系個人選擇問題,如果你不斷去加柴,甘個火( 熱情) ,就吾會有熄滅嘅一日拉,真系睇下你點選擇!

1 則留言:

  1. 對男性來講, 要造就令女性有"愛"的感覺好簡單, 只要買本美國Neil Strauss的"把妹達人"或者是台灣鄭匡宇的"愛情魔術"來倒背如流和運用就得了.

    不過要維持愛情要的是雙方不斷地付出和協調的成果吧

    回覆刪除