2015年3月19日 星期四

用心 影響 有心人

有時教小朋友會感到氣餒,由其系功課上同態度上,

不過睡醒一天又再重新點起了我的熱情

諗起今天的我,
想起昨天影響過我的老師,

系我心入面佢好好,佢溫柔,吾帶有色眼鏡看人,有心人,佢欣賞你,讚賞你,培育你。

雖然成日我都囉嗦我啲學生,態度上品德上要點點點,  有時可能會諗佢地跟本吾明,或無心聽你講,又或者佢吾喜歡,

但每次氣餒背後我都會諗,假如還有一半人或一個人在聽呢?   聽了又可能影響到佢呢?  甘成件事就變得有意思了:)

有教無類,功課上叻吾叻真系其次,品德人品性格系跟你一世,有時人心地好吾好,真系有啲機會睇細個有咩指導

用真心教育,小朋友可感受到

用心教育 給有心學嘅人,
為你引導出正確積極思想
快樂點點的童年回憶
系我最大成就感

沒有留言:

張貼留言