2015年3月10日 星期二

身教 重要性,,

今日好想好想分享一下,,今日一件小事,,,

今日問個學生拎手冊,,  佢今日又無帶,,
甘我第一個反應俾佢系我好嬲拉,,因為呢件事, 系佢身上已經發生左超過20次,

其實, 我可以用一個無所謂的態度, 同個學生講: 哦! 吾緊要拉, 甘下次先拉!""
就完結左個問題, 但我個下又吾想甘, 因為如果我就甘ge 態度, 個學生就更無所謂, 慢慢變得無責任感, 所有事情都吾會做到盡情盡美.  咩野都系是是旦旦甘, 甘我就真系嬲嘅樣話佢,教佢。

我其實都系想佢明白到個人責任問題,我就向佢舉例,問佢會吾會系反學時會突然吾反,又遲到,佢話佢踢波都系甘嫁拉,我就問個究竟,佢話有時會訓晏左,有時會吾想反,佢爸爸話吾緊要拉,訓晏左就吾好去了, 

雖然件事好細,但就系因為甘,令佢每件事都可以無咩緊要,佢反黎補習不論遲到,無帶書,無帶手冊,無簿,都系吾緊張樣子,我都好多次教佢,想佢可以培養個正確態度,但就系因為有啲態度,已經系系屋企身教學了,加上佢本身性格吾聽人教,

真系難上加難
由其系教小朋友過程中,每件小事真系吾可以忽略,每個態度,每件事,要教嘅時候就系當下解決,因為有時大人吾覺件事重要性,但小朋友有事已經學左或影響深遠

----------------------------

好記得系有次上幼兒教育堂時候,講開一個課題系關於有啲小朋友怕某啲野問題,  系一個家長有次帶個兩歲嘅女女去朋友家,朋友家有一隻狗,女女同狗玩得好開心,突然,隻狗向女仔吠,嚇到個女仔系甘喊,系旁邊嘅大人就怕狗嚇親小朋友,佢就諗住抱開個小朋友,點知爸爸上前阻止,話因為問題系到發生,必須宜家解決,如果吾系,日後小朋友就會好怕狗, 甘爸爸就向小朋友解釋,然後爸爸同女女一齊就摸反隻狗示好,解決了問題。都避免了女女日後會怕哂所有狗

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 系阿,我要勤於練習這思維先得:)

      刪除
  2. 教育可以改變人命運,以身作則很重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有意義嘅工作,我會努力,以身作則

      刪除