2015年9月10日 星期四

學懂停頓

你們兩老眨眼間已八十多歲,多謝你地對我嘅愛,系我細個時陪住我長大,對我關懷同教導,我有今日健康成長,所有公勞必歸你們

你們近日病倒,一個由新年咳到宜家,一個由上個月睇左四次醫生都未好,我真的真的很擔心同著急。

往日我未開始上班,我每天都一定早起陪你地飲茶, 到我岀黎工作,星期日放假,懶性嘅我都無陪你地, 每日放工反到黎,一個又訓左,一個又病左,
人會覺得自身工作很重要,反到屋企會做自己的事,其實老人家每天日頭時間沒太多事做,家裹沒有人,晚上家人回來,大部分因工作一面倦容或有些黑口黑面,而你兩就等待晚上大家反黎嘅這一刻,熱鬧的。

今晚夜左反到黎,入房搵你地,見你地食左藥起身個下暈暈乎乎,我坐下來認真睇清楚,你們真的老了,不像往日嘅爺爺陪我教我踏單車嘅你, 嬤嬤你這排因病了少了笑容。

我也應該停一下,陪一陪你們兩老,多多慰問,多一點談天,我知道,工作令人錯過了很多人,你們老了,不能等待,我應好好珍惜所有每一刻,
我真的真的很愛你們,希望你們也快點康復!

沒有留言:

張貼留言