2015年5月14日 星期四

適當時,必須放手!子女的命運最後由他們主宰

上個月同小學老師食飯,佢系我良師同時系我人生中的伯樂!

個日好深刻聽到一段故事想系到分享:
話說讀書中,一定會系班中有個乖學生,同時一定有啲系激心激肺嘅小朋友。

老師有次調位,將一個全班最頑皮嘅學生調到同個最班最乖嘅學生坐。

不久,好乖個個學生嘅媽媽就向老師反映呢個情況。

媽:老師,你將我囡囡調系呢個位置,我怕佢比另一個小朋友影響到,你可吾可以幫佢調位?

老師想了想就話:媽媽!我調你囡囡系呢個位置,系我相信佢吾會比另外個小朋友影響到,更相信佢有能力去應付同影響反個小朋友,你可以叫我今日幫囡囡系課室中換個位置,但他日佢岀到黎社會,我們都不能系佢嘅命運轉個位置⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

呢個雖然系小故事,但未必好多家長能明白系呢件小事上可以鍛鍊自己嘅小朋友,更可以教導小朋友有一個重要正確態度,有困難必須面對,爸爸媽媽相信你一定能做到,而不是你有困難,爸媽會為你撐腰,會幫你解決 。影響深遠同錯嘅態度,影響小朋友他日面對社會嘅結果。

今天,到我面對同類問題,
我發現處於老師位置必須俱備超凡勇氣及承擔力,必須同小朋友家長解釋及分析問題同結果。

老師!感恩遇到你,讓我上了寶貴的一課。

2 則留言:

  1. 女人, 通常較男人更注重人際關係
    不過現今的太太們都很少朋友, 親人可以交談, 原因就是是因為大家都中了電腦手機毒
    失去言語交能力了
    咁女人所注重人際關係的本能向何處發洩呢?
    就是向自己的子女
    所以呢幾年愈來愈多怪獸家長(通常以女人居多)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住人的理性, 易搞
      如果對住的是人的本能, 係咪真係以道理就講得通?

      刪除